Fyfan.

Nu är det åtta dagar kvar tills vi drar till Landvetter och åker till Kina och jag ballar ur.

Idag har jag suttit och haft pulserande svidande känsla i magen hela dagen och på nätterna kan jag inte sova. När jag väl somnat vaknar jag flera gånger under natten. Antingen av att jag drömt mardrömmar, blivit kissnödig eller för att jag typ.. legat obekvämt. Det händer aldrig mig. 
 
Jag är stensäker på att det är stress. Jag är känslig för sånt. Jag måste bara få gnälla av mig och radda upp allt jag går och oroar mig över och tänker på:
Jag är inte klar med alla kurser som jag borde vara inför examen, jag har ett projekt som tar upp hela mina dagar som har gjort att jag fått skjuta fram mitt examensarbete (rapport på 40sidor) tills efter Kina (stor lättnad ändå), min morfar är jättesjuk, jag ska säga hejdå till Jönköping och människorna här, mina pengar räcker inte till, jag har ingenstans att bo när jag kommer hem från Kina eftersom jag sagt upp min lägenhet, jag kommer inte få träffa Anton på 7 veckor, jag har inget sommarjobb, alltså ingen inkomst under sommaren och ingen plan för hösten.
 
Plus att jag är mitt uppe i flyttveckan och packar ner hela mitt liv i 9 lådor och 2 ikeasäckar. Det hade varit enkelt om jag skulle flytta normalt. Från gammal lägenhet, till ny lägenhet och så bor man där direkt. Nu ska jag flytta 2 lådor och 1 ikeasäck till mamma, lägga resten hos morbror och sedan bo hos mamma, på soffan, under sommaren. Iallafall, när jag flyttat alla mina grejer ska jag ändå tillbaka till Jönköping för att vi har skolgrejer kvar. Så jag kommer sitta med några grejer som får plats i en liten resväska, inga kastruller eller någonting i några dagar (ja, mitt studentrum är möblerat), sedan dra hem, packa det som jag ska ha med till Kina (och då får jag inte ha glömt nåt hos morbror) och dra dit dagen efter. Detta är så himla hektiskt och så mycket att tänka på. God.
 
Herregud.
Sjukaste.
Nu när jag satt och klagade så skrev min sommarjobbschef att hon väldigt gärna har mig där.
 
 
Allmänt | |
Upp