Hektiskt.

Imorgon flyttar jag! 
 
 
Sitter och väntar på att Anton komma så jag får nåt att göra. Han ska hjälpa mig imorgon, så det blir roligt. Tycker verkligen om att göra fysiska grejer, alltså, typ renovera, och flytta och så. Om man är med någon.
 
Det händer mycket nu. Såhär ser kommande dagar ut:
 
Fredag - Anton kommer och hjälper mig packa. Kan inte tänka mer.
Lördag - Flyttlass 1 med Anton och familjefika hos mamma. Sedan sover mamma och Maya här och myser sista dagen.
Söndag - Flyttlass 2 med mamma och Maya
Måndag - Vaccin, presentations-öva kina-projektet och hejdå-fika med två fina vänner.
Tisdag - Möte med företag, redovisning av kina-projekt och åka hem till mamma
Onsdag - Packa väskan till Kina
Torsdag - Flyga till Kina

IIIIH
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Alice Engelund :

Juste fan va kul med Kina!!! Hoppas du får det underbart där verkligen puss och kram<3 När är det du kommer hem igen ? :)

Svar: hihi :D tack så mycket, det blir nog asbra <3 Kommer tillbaka 24/5, när är din student? :) puss!
Matilda Engelund

#2 - - Alice :

Ja verkligen as coolt ju! Åh va bra!!! Tar studenten den 2/6 så kan kommmmma :D <3 <3

#3 - - Anonym:

Jadå du får berätta hur de va sen <3 jag tar den 2 juni så då hinner du komma hem ! Tuuuuur de då får ni komma, inbjudningar är på G :D <3

Upp