Ute och glider med snowboard och skidor

Godmorgon! Jag och mitt mangote sitter och tar det lugnt efter gårdagens bravader. Vaknade av mig själv klockan 9 imorse, trots att jag somnade runt 01. Det låter kanske inte så otroligt men det händer väldigt väldigt sällan att Matilda vaknar i rätt tid utan sin väckarklocka. Ställer jag inte den sover jag snarare runt 12 timmar.
 
Idag har jag blåmärken och väldigt ont i smalbenen, knät och tårna. För igår var jag och Antons familj (ja och Anton med förstås) och åkte skidor. Det var helt sjukt kul. Och så grillade vi hamburgare och grillspätt i snön. Blåmärket på knät fick jag inte för att jag ramlade (vilket jag gjorde endast en gång, stolt) utan för att en liten flicka släppte sin ankarlift på mig så att den med all sin kraft snärte till mitt ben på vägen upp till linan. Det var det ondaste på länge. I övrigt; inga skador, mycket skratt.
 
    
 
Idag blir det heldag i skolan med Jesper. Vårt examensarbete har legat lite på is. Idag är det måndag, då ska man vara produktiv! Ciao!
 
 
Allmänt | |
Upp