Fredag

Haha gillar att mina blogginlägg kommer i genomsnitt en gång i månaden. Strongt Matilda, strongt. Låg uppe hela kvällen/natten igår och kollade matvideos as usual. Temat igår var "What I ate today as a fruitarian"-videos. Så sjukt intressant att se folk som äter nio mangos till frukost, eller tre stora meloner. Och de verkar älska det! Jag skulle aldrig klara av att leva helt raw tyvärr. Älskar mat för mycket, det får inte bli för enkelt och tråkigt. Och så kan jag inte leva ett liv utan min potatis.
 
Igår var jag på ikea och fyndade. Tre babyrosa krukor med två kaktusar. 9 spänn, bara för att det saknades en kaktus. Så jag köpte hem de och målade krukorna mattsvarta. Så himla fint blev det. Nöjd.
 
 
Idag strålar solen och jag har fått i mig frukost och en liter vatten. Nu vill jag ut i solen! Blir alltid sjukt taggad dagen innan Anton kommer på besök. Och solen hjälper till!
 
 
Allmänt | |
Upp